Waar vind ik mijn klantnummer?

U vindt uw klantnummer op uw factuur. Kunt u deze niet vinden? Neem dan contact met ons op via het formulier op pharmeon.nl. Let op dat u in het veld e-mailadres, een e-mailadres invult dat bij ons bekend is. 

Waarom kiest Pharmeon voor beeldbellen met WeSeeDo?

Voor Pharmeon staan gebruiksvriendelijkheid en veiligheid voorop. Het beeldbellen via WeSeeDo werkt volgens klanten erg gemakkelijk en kan direct gebruikt worden zonder installatie. Daarnaast is WeSeeDo ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd en voldoen ze aan de AVG-norm.

Hoe kan ik me aanmelden voor het beeldbellen?

Via het aanmeldformulier op https://pharmeon.nl/aanvraag-beeldbellen/.

Hoe snel kan ik starten met beeldbellen?

Zodra u het online aanmeldformulier heeft verzonden, ontvang u binnen 1 werkdag de inlogcodes voor WeSeeDo. Via de website van WeSeeDo kunt u inloggen en beeldbellen. U hoeft niets te installeren.