Hoe geef ik een extra contactpersoon door?

Wanneer u een extra contactpersoon wenst toe te voegen die ook aanpassingen voor de website of het portaal mag doorgeven, kunt u de gegevens van deze contactpersoon naar ons sturen via het formulier op pharmeon.nl. Let op dat u in het veld e-mailadres, een e-mailadres invult dat bij ons bekend is anders kunnen we de aanvraag niet verwerken.

Mijn praktijk en website worden overgenomen door een nieuwe eigenaar. Hoe wijzig ik dit?

Wanneer uw praktijk wordt overgenomen door een nieuwe eigenaar en u de producten die u bij Pharmeon afneemt wilt overdragen, kunt u dit aangeven via het formulier op pharmeon.nl. Let op dat u in het veld e-mailadres, een e-mailadres invult dat bij ons bekend is. In het bericht geeft u aan dat u het contract wil overdragen en geeft u ons de contactgegevens van de nieuwe eigenaar door. Wij zullen contact opnemen met de nieuwe eigenaar en vragen of hij het huidige contract wil overnemen. Na het akkoord van de nieuwe eigenaar zullen wij alles verwerken in onze administratie.

Waar vind ik een overzicht van de producten die ik afneem?

U kan een overzicht vinden van de producten die u afneemt op uw factuur. Mocht u de factuur niet meer hebben, dan kunt u deze opvragen via het formulier op pharmeon.nl. Let op dat u in het veld e-mailadres, een e-mailadres invult dat bij ons bekend is. 

Wat is mijn klantnummer?

Wanneer u contact met Pharmeon opneemt is het altijd handig uw klantnummer te vermelden. Op deze manier kunnen wij u het snelst helpen. U kunt uw klantnummer op verschillende manieren achterhalen:

  • U kunt uw klantnummer vinden op de factuur van Pharmeon.

  • Wanneer u per e-mail contact met ons heeft gehad, zetten wij in het onderwerp van de e-mailconversatie altijd uw klantnummer.

  • U kan inloggen op de beheeromgeving van uw website. Ga naar 'Praktijkinformatie' toe en u vindt hier uw klantnummer.

  • U kan inloggen op de beheeromgeving van uw portaal.  Ga naar 'Klantgegevens' toe en u vindt hier uw klantnummer.