De arts ontvangt voor iedere afspraak een afspraakbevestiging in zijn of haar e-mail. Kan die worden uitgeschakeld?

Op dit moment kan de e-mail met de afspraakbevestiging naar de arts niet worden uitgeschakeld.

Kan de zorgverlener de uitnodigingslink voor Persoolijk tweezijdig beeldbellen ook verzenden met een SMS?

Deze optie is beschikbaar. Om de optie te gebruiken kunt u contact opnemen met beeldbellen@pharmeon.nl.

Kan mijn assistente nog steeds in mijn agenda afspraken inplannen?

De doktersassistent kan in de WeSeeDo Persoonlijk agenda van de arts. De assistent kan afspraken in de WeSeeDo agenda van de arts toevoegen. Met de agendafunctie houdt u de regie op uw agenda en kan je gemakkelijk een afspraak maken met uw patiënt. Als de afspraak is gemaakt, krijgt de patiënt via de mail een eenmalige link die ze activeren op het afgesproken tijdstip. Met de wachtkamerfunctie neemt de patiënt plaats in de online wachtkamer, net als bij de huisarts of in het ziekenhuis.

Lukt het u niet om in te loggen en geeft WeSeeDo de foutmelding dat u al bent ingelogd?
Moet de patiënt inloggen op het portaal van WeSeeDo om te kunnen beeldbellen?

Nee, dat hoeft niet. Bij WeSeeDo Direct klikt de patiënt enkel op de link in de ontvangen SMS, waarna zijn of haar smartphone camera direct kan worden gebruikt. Bij WeSeeDo Persoonlijk wordt een email verzonden naar de patiënt met daarin een weblink. Via de weblink komt de patiënt direct in de virtuele wachtkamer. Wanneer de arts gereed is, start het beeldbellen automatisch.

Waarom heb ik geen inloggegevens ontvangen?

De inloggegevens ontvangt u ongeveer binnen 1 werkdag na het invullen van het aanmeldformulier. Indien u dan nog geen inloggegevens hebt ontvangen, kunt u het volgende doen:

  • Controleer of u het juiste e-mailadres hebt doorgegeven

  • Controleer of de e-mail niet toevallig in de ongewenste e-mails of spamfolder beland.

Indien dit niet zo is, kunt u contact opnemen met support@weseedo.nl.

Waarom ontvang ik als zorgverlener geen afspraak e-mail?

De e-mails worden vanuit WeSeeDo gestuurd, het duurt een paar minuten voordat u deze binnen heeft. Controleer ook goed de ongewenste mails of spamfolder, de e-mails van WeSeeDo komen hier wel eens in terecht. Indien u de email nog steeds niet hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met support@weseedo.nl.

Waarom ontvangt de patiënt geen afspraak e-mail?

De e-mails worden vanuit WeSeeDo gestuurd, het duurt een paar minuten voordat de patiënt deze binnen heeft. Laat de patiënt ook goed de ongewenste mails of spam folders controleren. Helaas komen op het moment de e-mails van WeSeeDo vaak in de spamfolder terecht omdat zij, vanwege het Coronavirus, binnen korte tijd opeens veel meer e-mails zijn gaan versturen.

Indien de e-mails nog steeds niet worden ontvangen, is er een tussenoplossing; namelijk dat u de afspraakmail naar uw eigen e-mail laat versturen waarna u de e-mail met de link zelf naar de patiënt verstuurt.

Waarom wordt de afspraak op een andere tijd ingepland dan ik heb opgegeven?

Let er op dat als u afspraken inplant, u de tijd niet met een punt typt maar met een dubbele punt. Ook kunt u gebruik maken van het klokje.

Wat moet ik doen als ik de melding krijg dat ik al ingelogd ben?

Soms krijgt u de melding dat u al bent ingelogd. Dit kunt u als volgt oplossen:

  • In Google Chrome klikt u rechtsboven op de drie puntjes die onder elkaar staan

  • Kies voor ‘Meer hulpprogramma’s’ en dan ‘Hulpprogramma’s voor ontwikkelaars’

  • Nu ziet u een menu rechts in beeld verschijnen met daarin ‘Storage’

  • In Storage ziet u staan: ‘Local storage’, ‘Session Storage’ en ‘Cookies’

  • Eén voor één klikt u op deze iconen en ziet u telkens de link https://login.weseedo.nl in beeld verschijnen

  • Klik vervolgens op uw rechtermuis button en kies dan ‘Clear’

  • Als u dit bij alle drie hebt gedaan, kunt u de browser afsluiten en opnieuw starten

  • U kunt nu weer opnieuw inloggen

Zie ook het plaatje hieronder: