Het is mogelijk om het e-mailadres(gebruikersnaam) van het account van een patiënt te wijzigen. Bijvoorbeeld wanneer de patiënt een nieuw e-mailadres heeft en niet meer bij zijn/haar oude e-mailadres kan. Patiënten ontvangen namelijk de beveiligingscode om in te kunnen loggen in de patiëntenomgeving per e-mail.
Wanneer u de patiënt op deze manier helpt voorkomt u dat de patiënt een dubbel account aanmaakt.

  1. Ga naar https://Beheer.Pharmeon.nl.
  2. Log in als beheerder en vul de beveiligingscode in die u op uw e-mailadres heeft ontvangen.
  3. Kies in het linker menu voor Gebruikers.
  4. Zoek de patiënt op basis van de geboortedatum, achternaam of het e-mailadres.
  5. Klik op het potloodje wat aan het einde van de regel verschijnt, of klik op de regel van de betreffende patiënt om de detailpagina te openen. 
  6. Klik op het tabblad Accountinstellingen.
  7. U ziet bij gebruikersnaam het huidige e-mailadres staan.
  8. Druk op het potloodje achter het e-mailadres en vul het nieuwe e-mailadres in.
  9. Druk op Opslaan. Het nieuwe e-mailadres is ingesteld.