Facturatie
U kunt een factuur bij ons opvragen via https://uwzorgonline.nl/helpdesk. Vul uw klantnummer in en indien bekend ook het factuurnummer en/of de factuurdatum. Wij zullen de factuur naar het bij ons bekende e-mailadres sturen.
Het is niet mogelijk de factuur per post te ontvangen. De facturen worden altijd per e-mail gestuurd. Mocht u het e-mailadres waar de facturen naar toegestuurd worden willen wijzigen, stuur ons dan een e-mail uit een bij ons bekend e-mailadres. Wij zullen daarna het factuur e-mailadres wijzigen.
U kunt betalen via automatisch incasso. Vraag een incassoformulier op via https://uwzorgonline.nl/helpdesk, zodat wij de wijziging kunnen verwerken in onze administratie.
U kunt onze algemene voorwaarden vinden op onze website.
U kunt dit niet zelf wijzigen. Via https://uwzorgonline.nl/helpdesk kunt u deze wijziging doorgeven. Wij nemen contact met u op om een ander te verifiëren voordat wij het factuur e-mailadres wijzigen.
Wanneer u niet weet of uw factuur al is betaald of is verwerkt, stuur ons dan een bericht via https://uwzorgonline.nl/helpdesk. Geef uw klantnummer en uw factuurnummer aan ons door en wij zullen u een update geven over de betaalstatus van uw factuur.
Voor bepaalde diensten worden SMS kosten berekend.
Beveiligingscode/Sessiecode:
Als een patiënt in zijn patiëntenomgeving wil inloggen, dan heeft hij een beveiligingscode nodig. Standaard wordt deze beveiligingscode per e-mail verstuurd. U kunt er echter ook voor kiezen om de beveiligingscode per sms te versturen.Actieve patiëntregistratie:
Bij actieve patiëntregistratie kunt u patiënten voor de patiëntenomgeving vanuit uw HIS uitnodigen op het moment dat de patiënt bij u in de praktijk zit. Voor de activatie van deze nieuwe patiënten wordt gebruik gemaakt van een verificatielink en een verificatiecode. De verificatielink wordt per e-mail gestuurd. Om veiligheidsredenen ontvangt de patiënt de verificatiecode per sms. Het betreft normaal gesproken 1 sms per nieuw te koppelen patiënt.
Actieve patiëntregistratie is op dit moment alleen beschikbaar in Promedico-ASP, Omnihis Scipio en MicroHIS.
Actuele prijsinformatie is op te vragen via het informatieformulier.
Wij hanteren een betalingstermijn van twee weken. Meer informatie vindt u in onze algemene voorwaarden.