Hoe vraag ik een factuur op?

U kunt een factuur bij ons opvragen door het formulier op pharmeon.nl in te vullen. Vul uw klantnummer, wanneer u heeft het factuurnummer of factuurdatum in. Wij zullen de factuur naar u toe mailen.

Kan ik de factuur ook per post ontvangen?

Het is niet mogelijk de factuur per post te ontvangen. De facturen worden altijd per e-mail gestuurd. Mocht u het e-mailadres waar de facturen naar toegestuurd worden willen wijzigen, stuur ons dan een e-mail uit een bij ons bekend e-mailadres. Wij zullen daarna het factuur e-mailadres wijzigen.

Kan ik ook betalen via automatische incasso?

U kunt betalen via automatisch incasso. Vul dit formulier in en stuur het retour via het formulier op pharmeon.nl. Wij zullen de wijziging verwerken in onze administratie.

Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?

U kunt onze algemene voorwaarden vinden op onze website.

Waar wijzig ik het e-mailadres waar de facturen naar toegestuurd worden?

U kunt dit niet zelf wijzigen. Gebruik het formulier op pharmeon.nl om deze wijziging door te geven. Let op dat u in het veld e-mailadres, een e-mailadres invult dat bij Pharmeon bekend is. Wij zullen daarna het factuur e-mailadres wijzigen.

Waar zie ik welke facturen ik al heb voldaan/zijn verwerkt?

Wanneer u niet weet of uw factuur al is betaald of is verwerkt, kunt u het formulier op pharmeon.nl in vullen met daarin uw klantnummer en uw factuurnummer. Wij zullen u een update geven over de betaalstatus van uw factuur.

Waarom staat er SMS verbruik op mijn factuur?

Voor bepaalde diensten worden SMS kosten berekend.

  1. Beveiligingscode/Sessiecode:
    Als een patiënt in zijn patiëntenomgeving wil inloggen, dan heeft hij een beveiligingscode nodig. Standaard wordt deze beveiligingscode per e-mail verstuurd. U kunt er echter ook voor kiezen om de beveiligingscode per sms te versturen.

  2. Actieve patiëntregistratie: 
    Bij actieve patiëntregistratie kunt u patiënten voor de patiëntenomgeving vanuit uw HIS uitnodigen op het moment dat de patiënt bij u in de praktijk zit. Voor de activatie van deze nieuwe patiënten wordt gebruik gemaakt van een verificatielink en een verificatiecode. De verificatielink wordt per e-mail gestuurd. Om veiligheidsredenen ontvangt de patiënt de verificatiecode per sms. Het betreft normaal gesproken 1 sms per nieuw te koppelen patiënt.
    Actieve patiëntregistratie is op dit moment alleen beschikbaar in Promedico-ASP, Omnihis Scipio en MicroHIS.

Actuele prijsinformatie is op te vragen via het informatieformulier.

Wat is de betalingstermijn?

Wij hanteren een betalingstermijn van twee weken. Meer informatie vindt u in onze algemene voorwaarden.